Jos sinulla on vaikeuksia käsitellä maksua sivustollamme, suosittelemme, että tarkistat seuraavat asiat:
- Onko korttisi voimassa verkko-ostoksia varten?
- Oliko sinulla vakaa internetyhteys maksuprosessin aikana?
- Täytitkö oikeat korttitiedot?
- Onko sinulla riittävä saldo?
- Mahdollistaako korttisi maksuprosessit toisessa valuutassa?
Suosittelemme kokeilemaan toista selainta tai laitetta, käyttämään toista korttia tai valitsemaan muita maksutapoja.
Voit myös kokeilla seuraavia toimia ongelman korjaamiseksi:
- Päivitä selain.
- Tyhjennä välimuisti ja evästeet.
- Käytä eri selainta.
- Käytä eri laitetta.
Saat aina virheilmoituksen, kun maksuasi ei ole hyväksytty sivustollamme, lue se huolellisesti. Jos saat yleisen viestin ottaa yhteyttä pankkiisi, tee niin.
Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta korjata luottokorttiin liittyviä virheitä, ja sinun on ehkä ilmoitettava tästä pankkisi apua varten.