Jos sinulla on vaikeuksia käsitellä maksua sivustollamme, suosittelemme tarkistamaan seuraavat asiat:
-
Onko korttisi voimassa verkkomaksuja varten?
-
Oliko sinulla vakaa internetyhteys maksuprosessin aikana?
-
Oletko täyttänyt oikeat korttitiedot?
-
Onko sinulla riittävä saldo?
-
Salliiko korttisi maksuprosessit toisessa valuutassa?
Suosittelemme kokeilemaan toista selainta tai laitetta, käyttämään eri korttia tai valitsemaan muita maksutapoja.
Voit myös kokeilla seuraavia toimenpiteitä yrittääksesi korjata ongelman:
-
-
Päivitä selain.
-
Tyhjennä välimuisti ja evästeet.
-
Käytä eri selainta.
-
Käytä eri laitetta.
-
Saat aina virheilmoituksen, jos maksuasi ei ole hyväksytty sivustollamme, lue se huolellisesti. Jos saat yleisen viestin ottaaksesi yhteyttä pankkiisi, tee niin.
Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta korjata luottokorttiin liittyviä virheitä, ja tämä saattaa olla jotain, mistä sinun on ilmoitettava pankillesi avun saamiseksi.