Pystyt helposti perumaan tilauksen kirjautumalla profiiliisi, klikkaamalla Minun profiilini -> Minun jäsenyyteni -> Peruuta tilaus.
Jos sinulla on vaikeuksia perua tilaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta he voivat auttaa sinua peruutuksen kanssa. Kun olet yhteydessä asiakaspalveluun, ole hyvä ja anna sähköpostiosoitteesi, joka on liitetty tiliisi. Siten he löytävät sinut järjestelmästä.
Kun tilaus on peruttu, saat vahvistussähköpostin 10 minuutin sisään. Mikäli sähköpostia et ole saanut sähköpostia, olethan yhteydessä asiakaspalveluun.
HUOM: Poistamalla profiilisi et automaattisesti pysty perumaan aktiivista tilausta. Tilaus tulee olla peruttu ennen profiilin poistamista. Mikäli olet jo poistanut profiilisi ja haluat perua tilauksen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.